Projekt címe:
Vállalati komplex infokommunikációs és mobilfejlesztések, felhőalapú online üzleti szolgáltatások bevezetése a KALOMÉDIA Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaságnál.
Projekt azonosítója: GINOP-3.2.2-8-2-4-16
Kedvezményezett neve: KALOMÉDIA Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
A projekt tartalmának rövid bemutatása: A bevezetésre kerülő felhőalapú informatikai megoldások száma: 8. A Kalomédia KFt. az alábbi megoldásokat kívánja megvalósítani a projekt keretén belül: Felhőalapú szolgáltatások bevezetése: - Vállalati CRM, értékesítés; - Vállalati kontrolling és döntéstámogató rendszer; Pénzügyi számlázó rendszer; - Táv- és csoportmunka támogatás; - Elektronikus iratkezelési rendszer; Szolgáltatásmenedzsment; - Tudásmenedzsment; - Internetes megjelenés, vállalati portál. A felhőalapú szolgáltatások bevezetéséhez kapcsolódó szolgáltatások: - Telepítés: a szoftverhez kapcsolódó szerver, hálózat, operációs kezelő telepítése, beállítása, munkaállomások beállítása, konfigurációja, felhasználói hozzáférések, jogosultságok beállítása, kezelőfelület testreszabása, rendszergazdai konfigurációs lehetőségek beállítása. - Migráció: Meglévő adatok betöltése vagy áttöltése az ERP rendszerbe (pl. partner, termékadatok), adatbázisok áttöltése az Microsoft Excel táblázatból, teszt és éles felület betöltése a meglévő adatokkal a bevezetés előtti tesztelés és megismerés érdekében. - Tesztelés: rendszerfunkciók, stabil működés tesztelése, betöltött adatok ellenőrzése. Képzés, oktatás: Rendszergazda és a felhasználók betanítása a beállítási lehetőségekre, illetve az általános programkezelői funkciók és felhasználónkénti egyedi modulok használatára. A beszerzendő ERP rendszer egyes moduljait hatékonyan tudnánk cégünk mindennapi működésébe beilleszteni: Átláthatóbbá válnának és egységes rendszert alkotnának az egyes munkafolyamatok, így nem kell mindent külön-külön keresni és összevezetni. Megoldottá válna az ügyfélkezeléssel kapcsolatos csoportmunka, illetve a munkaszervezés támogatása. Az automatizált rendszer-szolgáltatások révén beindulhat az értékesítési munkaszervezés, a kontrolling és döntéstámogató modul a dokumentumok és vezetői riportok előállítását támogatja. Számlázás, házipénztár kezelés leegyszerűsödik. Dokumentumkezelés és ügyfélkezelés átláthatóvá válik. A bevezetésre kerülő rendszer teljes körű megoldást nyújt a cég munkafolyamatainak támogatására, ezáltal hozzájárul a kapacitás, a hatékonyság és az üzemi üzleti eredmény növekedéséhez.

A projekt tervezett befejezési időpontja: 2021.10.13.
Megítélt összeg: 5 632 713 Ft
Megítélt kölcsön összege: 7 045 891 Ft
Projekt összköltség: 14 091 782 Ft
Megvalósítási helyszín: 6300 Kalocsa, Szent István király út 49. 2. em. 2.